خـاطــرات بانــوی بـــرفی

سال نو...

+گفته بودم که چون خانواده ی شوهر خیلی ایراد گیر هستن شوهر دوس نداره دعوتشون کنیم و حتی نزاشت برادرشوهر رو هم دعوت کنیم و گفت پول مهمونی رو بهشون میدیم پریروز که رفتیم حین خوردن غذا مادرشوهر گفت خواهر و برادر باهم برید وبیایید با یه نگاه خاصی به من که شوهر منظورش رو فهمید

+شوهر یه دفعه سر سفره گفت شاید زنم باردار باشه😡بعد مادرشوهر  موقع ظرف شستن اومده میگه برید دکتر یه پسر بیارین 

که هر دوتا رو داشته باشین( نمیگم چه حرفای مفتی زد ) منم بهش گفتم من همین یه دختر رو ازخدا میخواستم و دیگه هم بچه نمیخوام 

کی نسل این آدمایی که فرق بین دختر وپسر میزارن منقرض میشه😡

مادرشوهر جلوی شوهر حرف نمیزنه چون میدونه جوابش رو میده واسه همین همیشه در خفا تیکه میپرونه😀


چرا کامنتدونی پستای جدیدت بسته س 😕
کباب حسینی شنیدم ولی تا حالا نخوردم 😯
چطور شوهر دوستت بعد چند سال قید دوستتو زده؟ بنظرم ربطی به بچه نداره،شاید با هم اختلاف دارن
اشکانم بچه دوس نداره 😒 البته خودمم زیاد دوس ندارم،فقط غش میرم برای بچه کوچولوها،بین ۱ تا دو سه سال،وقتی اونا رو میبینم دلم بچه میخواد خخخخ
ولی یکم که بگذره هوسش از سرم میپره 😁
بنظرم بهتر بود دوستت و شوهرش در مورد بچه توافق میداشتن،اینکه یکی بخواد یکی نخواد واقعا بد و سخته
حالم خوب نبود بی حوصله بودم واسه همین بستم عزیزم
کباب حسینی خوب بود منم دوبار حواهرشوهر درست کرد خوردم
بچه میخواسته گفته تا خونه و ماشین نخره نمیخواد ولی شوهر تو بچه دوس نداره این فرق داره تا اینکه بهونه بیاری
یکی که بیاد هوسش میپره منم همینطوری بودم البته بازم جوگیر میشم😀
هنوز نگفتن چی شده وقتی بگن بهتون میگم واسه چی بوده و نذاشته بچه دار بشه
چرا کامنتارو بستی؟🤔
من اگه درخت زردآلو داشتم مجال نمیدادم تبدیل به زردآلو بشه همه چاقاله هاشو میخوردم.
چه جای باصفایی هم هست،چه کیفی میکنن اونجا
همینطوری عزیزم حالم خوب نبود گفتم یه دفعه طول میکشه جواب بدم
تا حالا نخوردم ولی وقتی اسم چاقاله و گوجه سبز میاد دندونام و گوشم درد میگیره
عالی بود اولین کارخونه ی تمیز و سرسبز واسه همین عمو رو اخراجش نکردن😍😊
سلام بانو
چه کارخونه باصفایی
خواستی گل بخری بیا خیابون جی همدانیان
سلام عزیزم
خیلی باحال بود خود عمو اینطوری سبز کرده بود
ممنون بابت آدرس حتما سر میزنم
سلام عزیزم
چه خوب خوش گذشته بهتون💕
یه کم زرنگ باش چند تا قلمه بگیر و خودت بکار به صرفه تره 😉 البته اگه گلای خاص بخوای باید بخری مثل گلای من معمولی بخوای یه قلمه بگیر بعدا می تونی چند تا گلدون بکنی ، اگه خواستی درباره ی گل و گیاه بدونی یه گروهی هست لینکشو بهت بدم هر سوالی باشه جواب میدم من یکی دو ماهه آشنا شدم
واقعا گل و گیاه عالیه ،روحیه ی خود من وقتی با گلا حرف می زنم بهشون می رسم عالی میشه دلتنگی بیاد سراغم به اونا می رسم یادم می‌ره ،
سلام عزیزم😍
آره عالی بود چون عمو هم پایه بود
من اگه دستم نیاد افسردگی میگیرم ولی یادمه یه بار یه گل یخ کاشتم پر و خوشگل شد بعد دخترخاله م ازش قلمه گرفت خشکید😀
لینکش رو واسم بزار عزیزم به خواهرمم میدم اون خیلی گل داره 
واقعا آدم روحیه میگیره من که عاشقشم😍
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
بانوجان چرا كامنتهاتو بستي؟
ميخواستم براي پست آخرت كامنت بذارم كه نشد. عزيزم من يه پست رمزي نوشتم كه دو تا پست قبل پست آخريمه. اسمش هست عيدي و رمزداره. خواستم رمزش رو بدم. ****
** ****

خوشحال ميشم بخونيش
همینطوری بستم عزیزم خواستم فقط ثبت بشه که هر کسی دوست داشت بخونه و نخواد کامنت بزاره
عزیزم خیلی خیلی بابت این پست خوشحال شدم 
نوش جونتون
مردک مضخرف حالا ببین چجوری همه اموالش به باد فنا میره زندگی الکی که نیست
مرسی عزیزم😍
اینا از صدتا نامرد بدترن😐
امیدوارم موقعیت شغلیش درست بشه.
باهات موافقم،اصولا آدم ها وقتی یکی رو دوست دارن دلشون میخواد ازش بچه داشته باشن اگه یکی بگه نمیخواد یه مشکلی این وسط هست،به جز یه عده که کلا اعصابه بچه داشتن ندارن .
دوستت هم مهریه شو بذاره اجرا،اگه نداشت بندازه زندان تا حالش جا بیاد
دعا کنید واسمون🙏
به نظر منم کسی که کلا اعصاب نداره بحثش جدا هست ولی یه فامیل هم داشتیم ازدواج کرد بعد چند سال طفره رفتن متوجه شدن که مرد اصلا بچه دار نمیشده
باباش خیلی سیاست داره احتمالا با نقشه پیش برن
سلام بانو جان :-*

چه خوب یه مسافرت کوتاه مدت حداقل رفتین پس ;-)

چقدر یـه مرد میتونه پست باشه >.< اگه دوستت نبود که الان به این اهدافش نمیرسید این دوستت بوده که پشتش بوده :-( ناراحتم واسه همجنس خودم که اینجور راحت کنار گذاشته میشه :-( اینقدر ضعیف هستیم در مقابل مردا باید قوی تر از این حرفا باشیم :-(
سلام عزیزم😍
آره خیلی باحال بود مخصوصا سمت شهرکرد که روز رسیدیم عالی بود 
واقعا متاسفم و نمیدونم چرا دوستم بهش شک نکرده چون الان دوسال از خرید ماشین و مغازه گذشته بود
سلام عزیزم
اول کاری یه معذرت خواهی کنم دیشب کامنتتو خوندم اون عکس استوریو برداشتم خجالت کشیدم کلا 😓😓 نمی دونم دیار شما ازین سبزی باشه یا نه اسمش پاغازه است فصلشم همین ماهه فقط
پایتخت عالیه من که چهار فصلشو دیدم به جرات میگم که واقعا چهار فصلش بوی زندگی می داد و کلا سریالیِ یه سر و گردن بالاتر از سریال‌های آبکی و مسخره ی عید مث همین تعطیلات رویایی انقد بازیاشون مسخره بود فقط یه قسمت دیدم ! ولی فصل پنجم خوب از خودم بگم که قسمت یکی مونده به آخر وقتی تموم شد کنترل تی وی رو پرت کردم و تپش قلب داشتم ،قسمت آخر که پسره رفته بود کنار جنازه ی باباش گریه کردم خوب کدوم فیلم طنزی اینطوریه ؟؟؟ به معنای واقعی کلمه استرس و غصه ریخت تو دلم
ایشالا موقعیت جدید و بهتری گیرتون میاد گلم 💕
جالبه همه جا بارون اومده الا شهر ما ،مشکوکم خخخخ
درباره ی اون مرده حرفی ندارم ایشالا خیر نبینه کاری می کنن آدم به هیشکی اعتماد نکنه ولی مطمئنا یه روزی یه جایی پاشو میخوره
چرا خجالت عزیزم نوش جونت 😍
باید از مامانم بپرسم والبته عکس رو هم نشونش بدم من بلد نیستم
امسال بیشتریا ازش نقد کردن که سال های پیش خیلی خوب بوده ولی امسال آخرش اصلا جالب نبود
منم کلی گریه کردم😟
خدا کنه جور بشه یه کار خوبم وایه شوهر تو نفس بکشی عزیزم😍
اینجا تو خیابون آب راه افتا خیلی تصادف شد😐
خیلی پست بود اصلا مرد نیست
سلام بانو جان :-*

امیدوارم که سال خوبی رو شروع کردی و آخرش هم به خوبی سپری کنید ♥

واقعا کی میخوان این آدمها از فضولی و سرک کشیدن تو زندگی ‌آدم دست بردارن ؟ تا بچه اول رو نیاوردی میگن بیار همین که میاری میگن دومی تا پسر دار نشدی میگن پسر دار شو >.< واقعا مزخرفه خدا نسلشون رو منقرض کنه :-))
سلام عزیزم
ممنون فدات همینطور شما😍
خیلی زور داره اخه شما که خودتون همجنس من هستین دیگه این حرفا چیه
مهم سالم بودن بچه س
پدر بزرگم اصالتا یکی از شهرهای اطراف اصفهان هستن ولی تو جوونی رفتن خوزستان ... بابام و عمه ها همه متولد و بزرگ شده ی خرمشهر هستن ... زمان جنگ دوباره برمی گردن اصفهان ...
چه باحال
انقد خوشم میاد از این مدل آدم ها با اینکه متولد اصفهان بوده پایبندش نشده😊
سلام عزیزم
چقدر رفتار مادرشوهرت زشت بوده
عمه های منم عاشق ماهی حشو هستن چون خرمشهر به دنیا اومدن بعد اینقدرم با لذت میخورن که 😄ولی من اصلا دوست ندارم
خداروشکر که تعطیلات تموم شد خونه ما که مهمانسراست البته هنوزم ادامه داره 😠
سلام فری جون😍
خیلی زننده س خودم خجالت میکشم بیشتر درباره ش بگم که وبم رو پر کنه😐
چه جالب یعنی صلیت شما اصفهانی نیست؟
آبادانی ها خودشون عاشق این ماهی هستن خوب بود ولی نه انقدر که تعریف میکنن
خونه مامان منم همینطوره ولی ما هیچی😀
سلام عزيزم سال نو مبارک
جاریت آبادانیه چه جالب !
منم موافقم باهات خیلی از دید بازدیدا فقط از سر بازکنی شده
سلام عزیزم
سال نو مبارک باشه
جز عرب های آبادان هستن
دقیقا همینطوره و اگه نری هزارتا حرف درست میشه😐
سلام عزيزم
يه كامنت برات همين الان فرستادم رجب خنده دار بودن ديد و بازديد عيد وقتي از حد و اندازه بگذره و بشه مثل خاله بازي. اميدوارم رسيده باشه،‌ آخه تو وب بعضي دوستان كامنتمو نديدم و انگار نرسيده بوده
به نظر منم همینطوره چون قشنگ معلومه که واسه پس دادن بازدید اومدن و خیلی عجله دارن که به همه جا برسن اما من هر جا خوش باشم کاری به بازدید ندارم مرتب سر میزنم مثه خونه ی عمه هام
خب خدا رو شكر هر چي كه بوده به خير گذشته عزيزم...
خوبه كه اين ايام با اينكه مسافرت نرفتيد اما مجموعا خوش بوديد. من كه حس ميكنم عيدي كه توش مسافرت نباشه عيد نيست اما خوبه كه از هر فرصتي براي شاد بودن استفاد ميكني...
رسم ديد و بازديدها هم كه يوقتها رسما شبيه خاله بازي ميشه. ما كه فقط خونواده هاي خودمون رو ميريم و بازديد زيادي نداريم اما ديدم افرادي كه مدام در رفت و آمدند و ميخوان تو يه روز به چندجا برسن و بعد هم مثل شما ميشينن كه بيان خونشون. يكم خنده داره به نظرم.

اميدوارم سال خيلي خوبي رو شروع كني عزيزم
خدا رو شکر که به خیر گذشت
اگه خاله م نمیومد حتما باید یه جا میرفتم چون شلوغی رو دوس دارم اینکه مردم شادن ولی خوب من سعی میکنم تو هر فرصتی نهایت استفاده رو ببرم
وای خیلی بد هستش با اینکه کسی زیاد خونه ی ما نمیاد اما خوب باید بیاییم 
به نظر من هر کس هر جا که خوشه باید بره نه به زور واجبار
ممنون عزیزم همینطور شما😘
کامنت دادم ؟ ندادم ؟؟
فقط یه چیزی بگم این ادامه ی مطلبتو تازه خوندم ،خواهر جان زیاد عصبانی نشو مادر شوهر نفله ی من الان شش ساله دم گوشم پسر پسر می کنه ،بچه ندارم چون نخواستم اگه یکی بیارم دختر باشه رسما رژیم غذایی میده دستمونو و ساعات خوش یمن برای پسر دار شدن تعیین می کنه
خدا نسل مادر شوهرارو منقرض کنه فقطططططططط حالا پسر دوست هم نباشن مطمئنا یه چیزی (!)هستن 🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢
همین اومد عزیزم
نه عصبانی که نه ولی خوب خیلی مسخره س  اینم حالا اگه بهش بگم بچه میخوام  شروع میکنه چی بخور  که پسر بشه😀
همشون دنبال حرف و تیکه انداختن هستن مامان خودم که نمیشه اما خاله هام رو دیدم😕
واااا کارمادرشوهرت چه عجیب بوده،طفلی شوهرجانت،چه حالی میشه اون لحظه😟
مادرشوهرا حرف نزنن زندگیشون نمیگذره
بدم میادددددد ازآدمایی که فکر میکنن بچه فقط پسر باید باشه،حالا تو این زمونه کسی که دستت رو میگیره دختره نه پسر.
میگمااااا اومدم واسه پست قبلی نظر بذارم یهو پست عوض شد؟!!!
همه ی نقشه ها هم زیر سر بردادرشوهر خاله زنک بود😡
بیچاره دیگه خودش شناخته فقط هم نسبت به ما اینطور هستن
کسی که ادعا مومنی و مسلمونی میکنه باید حرفش رو بفهمه بدجنس حیله گر😐
دقیقا خواهرشوهر دختر میخواد واسه همین بعد فک میکنن چون خودشون پسر دوست هستن منم مثه اونام😕
تازه یه عالمه جزییات بود یادم رفت همین که هستی ممنون😀
بــَراے ِ ڪـَسـانـے ڪـﮧ از مـَن مُتنـَفـِر انـد وقــتی نــدارَم
زیـرا مـَن گـِرفتـارِ دوســت داشــتـَن ڪسـے هستـَم
ڪـﮧ مـَرا دوســــت دارَد
Designed By Banooye Barfi ...