خـاطــرات بانــوی بـــرفی

امروز وفردا...

سلام به دوستای گلم😍
همینطوری عادی داشتیم زندگیمون رو میکردیم و همه چی خوب بود آب قطع شد وای ظهر قطع میشد نصفه شب وصل میشد دوباره صبح بیدار میشدی قطع بود یه هفته به همین وضع بود دیگه مردم صداشون دراومد اون یک ساعتی که وصل میشد تا میومدی به بقیه کارا برسی قطع میشد تازه ساختمون ما سه تا مخزن ذخیره بود به هیچی نمیرسید یعنی تا ذخیره رو باز میکردی حموم میکردن😐
اون یک هفته صبر  میکردم تا دو شب آب بیاد ظرف اب بزارم کارای ناهار فردا رو انجام بدم دیگه تا میخوابیدم چهار صبح بود😐
حالا این سه روزه خدار شکر قطع نشد اونم دیگه مردم از کار وزندگی افتاده بودن ولی خیلی سخته امیدوارم یه راه چاره ای پیدا بشه
از حال و روز خودمم بگم بی آبی چنان روان پریشم کرده بود که حتی خرید وبیرون رفتن هم تاثیری نداشت داخل بستنی فروشی همینطوری اشکام میریخت😕
چند وقتی هم هست سر گیجه و سردرد اومده طوری که حس میکنم پاهام سست شده و هر آن ممکنه زمین بخورم فک کنم ذخیره آهن بدنم کم شده اما به خاطر فکرای منفی و ترس از دکتر فراریم😐
یکی از همسایه ها بچه ش به دنیا اومد وقتی اومدن گوسفندش رو آورد داخل ساختمون درست کرد چون شوهر هم با بچه پایین بودن دیگه ایستاده بودن چشمتون روز بد نبینه کک حیوون افتاده بود به شوهر شبش داغونمون کرد دیگه لباسا رو کامل درآورد ریخت لباسشویی ولی بدنشو داغون کرده بود خوابیدیم نصف شب افتاد به جون من که زود به داد خودم رسیدم ولی شوهر همچنان بدنش پر جای نیش هست😀
خوبه سمت بچه نرفت چون یه بار رفته بود به لباساش قشنگ اندازه تاول شده بود😑
دیروزم خواستیم بریم خونه مامان اینا خواهر یه همکاری داره باهاش رفت و آمد داره من و شوهر ازشون خوشمون نمیاد بهشون گفتیم هر وقت اینا میان به ما بگین دیگه دیروز زنگیدم اول پرسیدم که گفت شاید عصر بیان گفتم پس هر روزی نیستن به من بگید تا بیام دیگه پشیمون شدن گفتن تو بیا منم چون اعصابم خرد شده بود نرفتم تا زنگ زدن قسم دادن که بیا ولی بهشون گفتم دیگه وقتی اینا باشن نمیام
والا چه معنی میده من و شوهرم میریم سر ظهر وقت استراحت که میشه بلند میشن میان تا هفت و هشت شب اصلا هم مراعات نمیکنن که یکی خوابه 😡
باید دخملی رو میبردم کوچه خوابش میبرد میاوردمش از بس صدا میدادن اصلا من یه حرفی با خانوادم دارم میان میشینن دیگه تکون به خودشون نمیدن یعنی این یک ماه هر چی من رفتم اون دوتا هم بودن دیگه داشت حالم بهم میخورد حالا باز اگه آدم های خوبی بودن یه چیزی ولی دقیقا سواستفاده میکنن از احترامت😐
هر چی به خواهرا میگم در حد خودتون با کسی رفت و آمد داشته باشید به گوششون نمیره البته نه اینکه ما خیلی خوب باشیم ولی هر کس باید طرف خودش رو بشناسه


آره عزیزم محله ما و داداشم اینا که اینجور بود و آب نداشتیم یا فقط آب سرد اندازه شیر سماور میومد 😐 خیلی سخت بود 😐
وای خدا به خیر کنه امسال رو 
البته که سال دیگه اصفهان نیستی 
آب منطقه مشکل داشت یا کلا آبها کم فشاره؟
خیلی سخته بی آبی زندگی ادم مختل میشه
منم تو جمع خانوادگی مهمون غریبه خوشم نمیاد
نه عزیزم شهر ما روکامل قطع کرده بودن هیچ منطقه ای آب نداشت ولی بعد که آب اومد فشار خوب بود
میگن به خاطر بحران آب ولی مگه میشه با یه ساعت آب زندگی کرد!؟
والا چه معنی داره آدم میخواد حرف خانوادگی بزنه
بخدا یکم ازین صادرات هندوانشون کم کنن هی به ما نمیگن کم ابی کم ابی
نصف بیشتر کم ابی بخاطر مدیریت غلط تو کشاورزیه که اونوقت ما مردم عادیو دچار مشکل میکنه




وااای از کک و حشره نگو که دلم خونه بخدا
 وابا مگه مردم ما چقدر هندونه میخوان😀
اصلا چقدر کشاورزی میخوان!؟
خیلی بد خونه ی شما که دیگه  اصلیش هم بوده 
سارا خیلی شجاعی😐
از وضع آب که نگووو 😐
حالا خدا رو شکر از پنج شنبه آب داریم و راحت میتونیم حموم بریم
قبلا باید ساعت 1 نصفه شب میرفتیم حموم 😐
وای آرزو یعنی شما هم آب نداشتین!؟
آخه ما ازچندنفر پرسیدیم گفتن اصفهان آب هست
بعد جالب بود میگفتن مخزن و پمپ بزارید آخه چطوری بدون آب میشه !!!
یعنی ساعت یک تازه شروع به کار میکردم خیلی بد بود امیدوارم دیگه اینطوری نشه
واااااای بی آبی خیلی رو اعصابه ، یعنی هیچ جوره نمیتونی کاری انجام بدی .
عزیزم مواظب خودت باش ان شالله هیچی نیست و اینا همش از استرسایی هست که داریم
ببوس دخملی نازو از طرف من
خیلی بد بود اصلا قابل تحمل نیست
ممنون سپیده جون 
فدای تو😍😘
بي آبي براي من يكي كه فاجعست! همين چند شب پيش به شوهرم ميگفتم برق و گاز قطع باشه ميشه تحمل كرد اما آب نه! منم كه وسواسيم واقعاً اذيت ميشم.
عجيبه برام كه دوست خواهرت بايد تا اين حد با خانواده تون رفت و آمد داشته باشه! اين مدلش رو نديدم،‌آخه حتي فاميل هم نيست،‌مقصر اول و آخر خواهرت و البته خانوادت هستند كه بهشون زياده از حد بها دادند.
اين حالتهايي كه ميگي رو منم يه زماني داشتم، همش به خاطر كم خوني و كمبود فقر آهن هست عزيزم،‌به دلت بد راه نده و حتما برو دكتر كه يه سري ويتامين بهت بده. به تعويق ننداز دختر خوب
واقعا فاجعه هستش
چطوری بگم من اون یه هفته چی کشیدم زندگیم بهم ریخته بود و همه ش عصبی بودم من عادت دارم دستامو مرتب بشورم خیلی بد بود
من اول گفتم خودش مقصر هست منم حالا درسته خواهرم بلش میگه بیا ولی نباید قبول کنه الان میگم خواهرم چون اون با اینکه من بهش گفتم بازم ازش میخواد که بیاد بتید جدی برخورد کنم
مقصر خودم هستم سر خود وبتامین و آهن رو قطع کردم دوبارا شروع کردم ببینم چی میشه عزیزم
سلام عزیزم
وای خیلی بد میشه بی آبی ،بخاطر قطع و وصلی آب گریه می کردی ؟؟؟تو از منم سوسول تری که خخخخخ نبینم اشکاتو 😘😘😘
کار خوبی می کنید اینجور آدما خیلی رو مخ میشن
یه ضرب المثل ترکی هس میگه مهمون چشم دیدن مهمونو نداره ،صاحبخونه چشم دیدن هر جفتشونو 😂😂😂
سلام عزیزم
خیلی بد مثه سراب بود حالا باشه هم من زیاده روی نمیکنم اما نباشه کلی انرژی منفی بهم میده شوهر خنده ش گرفته بود من واسه آب گریه میکنم😀
والا به خدا رفت وآمدم حدی  داره من قشنگ از برخورد هرکسی متوجه میشم دلش میخواد باهاش چطور بری وبیایی بعد اینا میدونن یه روز تعطیل من وشوهرم میریم بازم درک ندارن بعدم میرن اتاق خواب شوهر باید پذیرایی بشینه اونجا هم تلفن و مهمونای دیگه که میان😐
سلام خانوممممم چه عجب از این وراآآآآآآآآ راه گم گردی ؟ :-) دلم تنگ شده واسه نوشته هات
وااااییی الهی چرا کمبود آب ؟ واقعا خیلی سخته شهرهای بزرگ باید به فکر ذخایرشون باشن اینجوری که خیلی سخت میشه :-( ایشالا که حل میشه مشکل کمبود آب ..
واااا هر روز میان اونجا بیکارن مگه ؟؟؟
سلام عزیزم
فدای تو 😍😘
بودم ولی واقعا بی آبی بی حوصله م کرده بود خیلی بد بود امیدوارم تکرار نشه چون من هیچطوری نمیتونم باهاش کنار بیام روی من تاثیر مستقیم میزاره
بیشتر روزا میان اونجا و خوب این واسه من نرمال ننیست چون من حرفایی دارم که در حضورطون نمیشه زد
وای خدا این اب رو ازمون نگیره ...تصور نبودنش هم وحشتناکه....اونم چند روز...کل سیستم زندگی بهم میریزه...
من شخصا مخالف رفت و امد با همکار و همسایه م..تنهایی رو ترجیح میدم!
خدا کنه یه چاره ای بشه والا بعضی کشورها اصلا بارندگی نیست پس از کجا آب میارن!!!؟
زندگیم واقعا بهم ریخته بود خیلی سخته
منم دوس ندارم چون آدم از اخلاقشون چیزی نمیدونه حتی اگه رفت و آمدی هم شروع بشه باید بعد از شناخت کافی باشه
سلام عزیزم
چقدر خوب که نوشتی
از کم آبی نگو که ستمه
خدابهمون رحم کنه
کک خیلی عذابه زیر پوست میره زنده میمونه تا مدت ها باید خودتو بخاروونی خخخخ
سلام عزیزم
فدای تو😍😘
خیلی بد بود خیلی سخته خدا کنه یه راهی پیدا بشه
کک افتضاحه هنوزم بدنم خارش داره😀
وااای قطعی آب خیلی بده زندگی میره رو هوا
میرفتین خونه مادرشوهرت این چند روز آب نبود 😁😁😁
خب علاج کک نگرفتن چیه ؟مثلا دارو داره اگه گرفتی؟ یا باید حموم کرد؟

مهتاب اونجا بدتر از خونه ی ما بود اونا یه شهرک بودن اصلا آب نداشتن باز واسه ما یه ساعت میومد😀
نه بابا کک باید به هر چیزی هست تکون بدی بره اگه نه میفته به جونت داغونت میکنه البته مرد گفت اگه گوشت تلخ باشه کاری بهت نداره
ای بابا!چه کلافه کننده.مگه کمبود آب هست اونجا؟ان شاالله درست بشه ماه رمضان هم نزدیکه سخت میشه.
خب دکتر نرو خودت قرص آهن بخور،اونکه ضرر نداره.
منم از دیشب میخورم اسمش فرفولیک،اون موقع که سقط کردم دکتر داده بود که نخورده بودم😁تازه دوزاریم افتاده که کمبود دارم.
زن و شوهرمیان خونه مامانت؟مگه خواهرت مجردنیست؟آقاهه چی جوری حاضرمیشه بیاد،سختش نیست؟😁شوهرجان من با اینکه دوستام متاهلن نمیاد رفت وآمد کنیم
سد زاینده رود رو میگن ده درصد از آبش مونده ولی این یه هفته خیلی سخت بود
خیلی اشتباه کردم بیخیالش شدم الان چهار ساله که شاید دوتا بسته قرص آهن خوردم حالا دوباره شروع کردم اگه جواب ندا مجبورم برم دکتر
نه شوهرش که نمیاد دو تا زن هستن میان یکیشون دو تا بچه داره یکیشون یه پسر یازده دوازده ساله بلند بلند حرف میزنن و میخندن
شوهر منم میگه دوستای من که مال مجردی بودن به درد رفت وآمد نمیخورن منم که دوستی ندارم حالا هم که نمیشه با همه رفت وآمد کرد
بــَراے ِ ڪـَسـانـے ڪـﮧ از مـَن مُتنـَفـِر انـد وقــتی نــدارَم
زیـرا مـَن گـِرفتـارِ دوســت داشــتـَن ڪسـے هستـَم
ڪـﮧ مـَرا دوســــت دارَد
Designed By Banooye Barfi ...