خـاطــرات بانــوی بـــرفی

این چند روز...

+تازه چند روز هست از ناراحتی حذف شدنمون بیرون اومدم یعنی هر کاری کردم نمیشد گریه م میگرفت چرا مردم ما از هیچی شانس ندارن  
فقط خواستم بگم در این حد ناراحت بودم😟
+خدا رو شکر دخملی خوب شد باقیش دیگه حساسیت هست که هر دوتامون رو درگیر کرده 
+سیزده تیر تولد دخملی بود سر یه حرف بیخود گند زده شد به تولد بچه 
یعنی از صبح که رفتیم واسش لباس بخریم تا شب شوهر غر زد و رو مخ من بود دلم میخواست خفه ش کنم  دیگه آخر شب بحثمون جدی شد و یه حرکتی زد که اگه معذرت خواهی نمیکرد نمیبخشیدمش و دلم باهاش صاف نمیشد
دیگه سر همین فقط یه کیک و چند تا فشفشه و با یه کلاه خریدیم و یه تولد ساده گرفتیم 
کیک هم فقط بچه خامه هاش رو خورد باقیش رو انداختیم داخل سطل
حالا تو فکرم هست که یه تولد دیگه واسش بگیرم
صبح تولد شوهر اومد خونه ی مامانم دنبالمون قرار شد خواهرا هم باهامون بیان بعد عمه شوهر رسید دیگه بهش گفتیم میخواهیم بریم ده مین نشست عمه که رفت خواهرا گفتن نمیاییم اونوقت عصرش عمه خبر چین زنگ زده بود به مادرشوهر که خواهرام با من اومدن که تولد بگیریم در حالی که ما فقط میخواستیم بریم آتلیه و خواهرا برن کفش بخرن
آخه بگو به تو چه ربطی داره!؟
مادرشوهر فرداش غیر مستقیم پرسید منم همه چی رو بهش گفتم ولی دریغ از یه تبریک😐
کادو هم ندادن حالا نمیدونم مثه تلویزیون پارسال سوپرایز هستش یا نه😄😀
+فردای تولد بچه رفتیم واسه من لباس بخریم که هر چی گشتم لباسی که میخواستم نبود آخرشم از سر ناچاری اون لباس رو خریدم دیگه بعدش رفتیم برادرشوهر رو که اومده بود ببینیم 
دلم واسش تنگ شده بود حتی با اینکه کلا سرد هستن اما دوسش دارم 
شاید چون دوره عقدمون همیشه همراهم بود
نشسته بودیم جاری رفت دستشویی و برگشت گفت خون دماغ شده دیگه هر کاری کرد بند نمیومد مادرشوهر اینا هم که خیلی دل گنده هی میگفتن چیزی نیست تا ساعت دوازده و نیم به زور شوهر بردنش دکتر که گفته فشارش بالا رفته و خدا رو شکر کنین که خون دماغ شده اگه نه یا سکته میکرده یا خون لخته میشده😳
دیگه چهار پنج ساعت بستری بود چون هر کاری میکردن فشارش پایین نمیومد
بعد شوهر گفته من میرم به شوهرش زنگ بزنم بیاد مادرشوهر نمیزاشته میگفته  بچه م حرص میخوره شوهرم گفته این دسته گل خودشه بزار بیاد ببینه
فکر کردین دختر مردم اسیر و برده شماست که باهاش اینطور میکنین😐
مادرشوهر گفته بود پس خودت برو دنبالش که پشت ماشین نشینه دیگه تا شوهر اومد دنبالمون ساعت دو و نیم شد 
بعضی وقت ها دلم به حال جاری میسوزه 
شوهرش سر هر چیز بیخودی دعوا راه میندازه چند شب پیش هم انگار سر غذا بحثشون شده 
بیشعور شکم پرست 😡
دیگه آخر هفته هم که عروسی بود و این چند روز همش خونه ی عمه بودیم به دور از مسایل خاله زنک که از طرف خاله اینا بود عالی بود و خوش گذشت
+کت شلوار دامادی شوهر تنگش شده و ودکمه ش بسته نمیشه حالا خدا رو شکر که تک دکمه بود و ضایع نبود😀
بهش میگم واسه باجناقت باید بخری میگه اون که فامیل نمیشه یعنی هنوز نیومده شوهر دوسش نداره😀
میگم شانس آوردی برادر زن نداری😄
+چند روز هست خواب میبینم باردار هستم و زایمان طبیعی دارم😢😐
از خونه فراری شدم دوس دارم همه ش خونه ی مامان باشم و حواسم پرت بشه😑
دیگه برم یه کم تنقلات ممنوعه بخورم تا دخملی بیدار نشده
دلم واسه همتون تنگ شده بود سعی کنین بی خبر نزارید و برید😍



بانو جان کجایی چرا نمینویسی
سرم شلوغ بود مینویسم عزیزم
عزیزمی...
بهترم بانو جانم
کمرم خیلی بهتر شده
فدات عزیزم😍😘
خدا رو شکر که بهتر شدی
کامنت من کو دوست جووونییی
الان اومدم عزیزم
حتمن دوباره تولد بگیر.اونم یک شب خوب و آرام.
تو فکرم هست حتما😍😉
اخی تولدت مبارک عزیزم
سایتون همیشه بالا سرش باشه خانوووم

مادر شوهرتو از طرف من بزن با تشکر
مرسی عزیزم😍😘
یکی جواب نمیده باید سه تا جاری تکمیل بشیم قشنگ بزنیمش😀
دوشنبه ۱ مرداد ۹۷ , ۲۳:۵۷ سپیده مامان درسا
تولدت گل دختر ناز مبارک عزیزم
واااااای منم مثل خودتم تنقلات ممنوعه رو یواشکی میخورم دخملی نبینه ^_^
ممنون سپیده جون😍😘
بهترین فرصت هست دوس ندارم دخملی پفک و نسکافه بخوره
سلام بانو جان خوبی خانوم
تولدت گل دخترمون مبارک باشه ایشالا شاهد موفقیت و خوشبختیش باشی
بنده خدا جاریت دلم براش سوخت این از شوهرش این از خانواده شوهرش طفلکی..
خریداتم مبارکت باشه دوستم به شادی استفاده کنی
سلام مامان خانوم😍
مرسی عزیزم ایشالا تولد نی نی خودت و خوشبختی و موفقیتش😍
من دلم واسش میسوزه فقط موندم اون زبونی که اول داشت کجا رفته😐
ممنون عزیزم
سلام بانو جان خوبی خانوم
تولدت گل دخترمون مبارک باشه ایشالا شاهد موفقیت و خوشبختیش باشی
بنده خدا جاریت دلم براش سوخت این از شوهرش این از خانواده شوهرش طفلکی..
خریداتم مبارکت باشه دوستم به شادی استفاده کنی
سلام عزیزم چه عجب بالاخره آپ کردی منم طبق معمول دیر رسیدم 😂
تولد دخملیت مبارک باشه 😍
الف خیلی شکموئه شدید ولی خدایی تا بحال سر غذا دعوا نکرده ،غذا پختم خودم نتونستم بخورم ولی اون خورده غذا نداشته باشیم هم باز خودش دست به کار میشه منم همراهیش می کنم . بیچاره جاریت چی می کشه خدا روشکر باز شوهرت بوده درک و فهم داشته ببرتش دکتر
مواظب خودت باش ،زود به زود آپ کن ،دیگه بازم مواظب خودت و دخملیت و همسرت باش بقیه رو بی خیال 😉
سلام عزیزم😍
حال نوشتن نداشتم اگه نه شاید هر روز مینوشتم 😀
مرسی عزیزم😘
مرد شکمو باشه ولی به غذا غر نزنه شوهر منم اگه بد باشه کمتر میخوره اصلا به رو نمیاره تا دفعه بعد میگه اون سری مثلا کم نمک بود 
شوهر من فقط املت بلد اونم اگه حال داشته باشه
من اصلا موندم اون زبونی که اول داشت چرا حالا انقد کوتاه شده که ازش سواری بگیرن
دیگه زور شد هر چی بهشون میگفت میگفتن حالا تموم میشه😐
تو هم زود آپ کن مثه اول نمینویسی
قربون محبتت بانو جان . . .
سعی میکنم چند بار پاشم راه برم آقای خونه هم کلی سفارش کرد
مرسی بفکرمی عزیزدل
فدات خانومی😍😘
آخه کمر درد خیلی سخته کل زندگی رو مختل میکنه
چند بار تو روز که تکرار کنی خیلی بهتر میشه عزیزم
بانو جانم....سلام
باورت میشه چند بار خواستم بخونمت ولی نتونستم سرم گیج میره...
الان میرم کپی میکنم توو ورد...
خبر داری دیگه من از صبح تا غروب گشت سیستمم همش عدد و رقم و .... چشام دیگه کنده شده پیر شدم رفت ^_^
ای جونم واقعا آشناییم....عیبی نداره اگه آشنا هم باشیم فوقش همو لو نمیدیم دیگه ^_^
من کلا اهل پارایش و ... نیستم تریپ مذهبی و ...^_^ البته همیشه خیلی ملایم ...
به خاطر همین یه نمه زیادتر بشه خیلی تغییر میکنم ...
قربونت عزیزم...
سلام عزیزم
هیچ کس تا حالا نگفته بود این بار به خاطر شما فونت رو درشت تر میکنم
وای سیستم خیلی خسته کننده س 
خیلی به نظرم آشنا بودی شاید جایی دیدمت یا شبیه کسی هستی
بله ساده هستین و شیک بدون زیاده روی
عالی بود
تولدش پساپس مبارک،ان شاالله تولد نوه جانت.
الهی به خاطر یه فوتبال این همه ناراحت شدی؟دیکه باید تو این سالها ابدیده شده باشیم 😁
طفلک جاریت،خیلی بده شوهر این همه نسبت به زنش بی تفاوت باشه،امیدوارم برادرشوهرت خوب بشه رفتارش با زنش.
شوهرجان منم اصلا از باجناق خوشش نمیاد،ترجیح میده خواهرم تا آخر عمر مجرد بمونه،دراین حد بدش میاد.
منم هی به شوهرجان میگم کاش برادر داشتم،اذیتم که میکنی میرفتم مسگفتم بهش،دعوات میکرد دلم خنک میشد،اما ایشون معتقدن برادرم زورش بهش نمیرسید.
مرسی نیلو جون😍😘
یعنی ما نوه میبینیم!؟
 فکر میکردم واسم بی اهمیت باشه ولی حتی آخر شب هم گریه میکردم
مروک بیشعور اصلا فکر راحتی زنش نیست بیچاره خونه ی پدرشوهر همش شومیز و شلوار بلند پوشیده و هیچ راحتی نداره
خدا سر عقلش بیاره
نمیدونم چرا بدشون میاد
شوهر منم معتقده که اگه داداش داشتم زورش بهش نمیرسیده😳😀
خدا رو شکر دختری خوب شد. تولدش مبارک.
طفلک جاریت. لباست قشنگه مبارکه.
ممنون عزیزم😍😘
دکنر هم به حاطر فشار بالا تعجب کرده ومتوجه شده
بانو جانم فونت رو عوض میکنی من چشام درد میگیره گناه دارم خب
چشم عزیزم این بار پست گذاشتم فونت رو درشت تر میزارم😉😊
مبارك باشه تولد دخترك، ايشالا كه عروسش كني عزيزم
طفلي جاري،‌ خيلي دلم براش سوخت! يعني چي به شوهرش نگيد ناراحت ميشه! اينجور موقع پس آدم بايد به كي بگه دردش رو
خدا رو شكر همسرت مثل برادرشوهرت نيست و به خانوادش نرفته.
شنيدم خواب بارداري و زايمان خيلي هم خوبه و نشوندهنده رفع غم و اندوهه. به فال نيك بگير بانوجان
ممنون عزیزم ایشالا واسه دختر خودت😍
منم دلم واسش میسوزه از حالا اینطوری استرس داره و تحمل میکنه
اصلا محبت ندارن و این چیزا رو متوجه نیستن ولی خودش سرما خوردگی ساده هم باید پدرشوهر ببردش دکتر😐
وای اگه مثلش بود یه ثانیه هم نمیموندم 
خدا رو شکر تعبیرش برعکس خودش خوبه😊😉
تولدش مبارک باشه، ان شالله تولد صد و بیست سالگیش رو حشن بگیرین
چقد حرص خوردم از طرز برخورد مادرشوهرت، به قول گیتا فقط پسر اونا رو مامانش زاییده؟! عروس بدبخت تو اون وضعیت دلش باید به کی خوش باشه آخه
ممنون عزیزم😍😘
من واسه جاری حرص میخوردم که هیچی نمیگه من اگه بودم خودم زنگ میزدم
والا  فکر میکنن فقط خودشون بچه دارن
به مادرشوهر که اگه شوهر زور نمیشد معلوم نبود تا صبح چه بلایی سرش می اومد😐

تولد گل دخترت مبارک
چه بد با این سن فشار خونش بالا زده
به به تنقلات ممنوعه
ممنون ونوس جان😍😘
از الان زوده واسه فشار خون
جاتون خالی خیلی چسبید
تولدش مبارک....انشالله جشن موفقیت هاش و عروسیش رو با دل خوش و تن سالم بگیرید...
افرین به مادر شوهرت...چه مهربونه!!!!
واااای که چقدر این جور مردا غیر قابل تحملن...حیفشونه که زن خوب نصیبشون بشه...
بخور نوش جونت:))
ممنون الی جون😍😘
انشالله واسه بچه های خودت😍
خیلی مهربونه 😐😟
مرد شکم پرست و این مدلی غیر قابل تحمله 
واقعا حیف
جاتون خالی😋
سلااااام عزيزم. خداروشكر مريضي دخملي حل شد.
آخييي تولد آجي منم سيزده تيره، عزيزم فداس سرتون، تو فرصت مناسب يه جشن شاد براش بگيرين همه چي فراموشتون ميشه☺️
واي جاري بنده خدا. فشار بالا واقعا خطرناكه، و دور از جون عواقب بدي داره. هميشه از خدا ميخوام زوجاي جوون بتونن مشكلشونو خودشون در صلح و صفا حل كنن🙏🏻 اميدوارم اين اتفاق براي برادر شوهر و جاري شمام رقم بخوره.
خدا رو شکر تموم شد😊
آخی عزیزم خواهر و دختر منم تولدشون همون روز هست تولد همشون مبارک😍😉
خیلی دوست دارم واسش بگیرم
کاش برادرشوهر عقلش میرسید انقدر زنش رو خرد نکنه
انشالله
دوشنبه ۲۵ تیر ۹۷ , ۱۳:۲۵ بانوی تیر ماهی
سلام عزیزم :-*
تولد دخملیت مبارک باشه ♥ ایشالا عروس شدنش و خوشبخت شدنش رو ببینی ♥
حالا سر چی همسر غر غرو شده بود ؟
مبارکت باشه خریدات ایشالا به شادی ازشون استفاده کنی ♥
واقعا در تعجبم از رفتار برادر شوهر و مادر شوهرت چقدر آدمهای بی عاطفه ای هستن طفلی جاریت چند سالشه ؟ :-/
من هی سعی میکنم جلو خواهر زاده ام چپیس و پفک نخورم اما خب اون خیلی زرنگه و دوس داره این چیزا رو . به نظرم در حد معقول خوردن اینا هم اشکالی نداشته باشه ;-)
سلام بانو جان😊
ممنون عزیزم😍
سر کادو با هم بحثمون شد😐
مرسی گلم
جاری پنج ماه از من بزرگتره و تقریبا بیست و هشت سالشه
خانواده ی شوهر خیلی بی محبت هستن وبیشتر به فکر خودشونن😐
من دوسه بار دوتا ورقه ی چیپس بهش دادم نخورد اما پفک رو نذاشتم بخوره
توووووولدش مبارک باشه انشاالله همیشه سلامت و خوشبخت باشه
وقتی میخواد به یه چیز گند بخوره همه چی دست به دست هم میدن
مادرشوهرت چه ریلکسه والا دختر خودشم بود همینجوری میگفت چیزی نیست !این همون جاری و برادرشوهرت نیستن که حرصتو در میاوردن مخصوصا شووووهرش؟
نوش جونت
مرسی عزیزم ایشالا تولد نی نی خودت😍
دقیقا چون خیلی خوب بود یه دفعه خراب شد
دختر خودش پ میشه نمیزاره دست به کاری بزنه اگه اینطوری میشد که دیگه واویلا!!
دقیقا همون دوتا هستن فقط موندم جاری با اون رفتارها چطوری الان کوتاه اومده😳
جای شما خالی😉
تولدش مبارک عزیزم. ان شالله خوشبختی و عروس شدنش ببینی و ذوق کنی براش.

میبینممم که توام مث من تو زمان خواب دخملی خوراکی های ممنوعه میخوری :))))
ممنون عزیزم 
ایشالا که بچه هامون خوشبخت و موفق باشن😍
دوس ندارم دخملی چیپس و پفک بخوره 
نسکافه خور قهاری هم هست اینه که بیشتر وقتی خوابه میخورم😉
کار خوبی میکنیم
چرا ؟ برادر زن که خوبه ...
برادر داشتن که خوبا ولی من حدس میزنم اگه داشت باهاش سازش نداشت شایدم خیلی صمیمی میشد 
کلا شوهر غیر قابل پیش بینی هست :)))
بــَراے ِ ڪـَسـانـے ڪـﮧ از مـَن مُتنـَفـِر انـد وقــتی نــدارَم
زیـرا مـَن گـِرفتـارِ دوســت داشــتـَن ڪسـے هستـَم
ڪـﮧ مـَرا دوســــت دارَد
Designed By Banooye Barfi ...