خـاطــرات بانــوی بـــرفی

پاییز نوشت...

زندگی و سر انجام:

کتاب تاریخی فرانسه که خیلی دوسش داشتم 

ولی کاش تلخ تموم نمیشد 

خلاصه که واسه لوئی و ملکه خیلی گریه کردم

کاش لوئی واسه  همه ی تصمیم های مهم به حرف ملکه گوش نمیکرد و احساسی تصمیم نمیگرفت

ولی خوب بازم حقشون اعدام نبود





اخه چرا باید یه بچه سه ساله مجبپر بشه چادر بپوشه؟
حجاب خیلی خوبه ولی از الان بچه رو مجبورش کنی زده میشه
منمژله الوورا رو امتحان کردم خیلی خوبه
نمیدونم چرا میخوان دین و مذهب و راه و روش خودشون رو به زور به بقیه تحمیل کنن😐
خیلی عالی بود😍
دوشنبه ۳۰ مهر ۹۷ , ۲۲:۱۱ سپیده مامان درسا
چقدر این حساس بودن ها بده ، همه ی ما یه دوره هایی اینقدر حساس میشیم که خودمون از همه بیشتر عذاب میکشیم
الهی همیشه حال دلت خوباشه خانومی
خیلی افتضاحه 
خصوصا که هر ماه با دوره شدت میگیره
همینطور شما عزیزم
آخی شوهرتون رفته معذرت خواهی :)

منم خیلی از رانندگی میترسم. هر چی هم بقیه اصرار کردن برم گواهینامه بگیرم نتونستم.
حیف صدهزار که برا رنگ مو دادی. واقعا برو تیوپ رو بزن تو سرش.

ایشالا اون جوون هم زودتر شفا پیدا کنه.
البته حق باهاش بود ولی دوس نداشتم اون مدلی صحبت کنه😉
منم خیلی میترسم ولی دوس دارم یاد بگیرواقعا حیف خیلی پشیمون شدم 
اینا که میگن باضمانت بیشتر باید خسارت بدن تا فروش داشته باشن 
ایشالا
شنبه ۲۸ مهر ۹۷ , ۱۲:۱۷ بانوی تیر ماهی
کجایی بانو؟ نمینویسی چرا ؟
همین جا عزیزم
سعی میکنم بنویسم
سلام عزیزم
ای بابا مردا چرا انقدر زود از کوره در میرن بعد میگن خانما اعصاب ندارن
بچه سه ساله چادر سرش کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چه توقع هایی دارن اینا...محلشون نده اصلا
آخی...طفلی اون پسره...ان شاءالله سلامتیش رو کامل بدست بیاره
سلام هزیزم😍
اگه اعصاب نداریم  اونا واسمون نمیزارن😂
حالم از این افکار پوسیده بهم میخوره
نه میدونن گوش نمیدیم
انشالله خدا بزرگه
سلام عزیزم خوبی😍😍
بچه سه ساله از چادر چی میفهمههههه واقعا
چقد اینا دیگه مسخره بازی درمیارن با این کاراشون اصلا شاید بچه زده بشه از چادرررر 😐😐
ناراحت نباش خواهر جان کلا نود درصد مردا همین جورن زوووود از کوره در میرن و بعدم عین چی پشیمون میشن دیگه باید تحمل کرد
عزیزم ب خودت مسلط باش ذکرای آرامشبخش بگو تا بتونی خودتو کنترل کنی
منم بعضی وقتا همین جور میشم و بقول تو ترکش هاش ب بچمو و شوهرم میخوره ولی باید صبور باشیم و از چیزایی ک عصبانیمون میکنه دوری کنیم
مثل من ک الان از خاندان عینکی دوری میکنم 😁😁😁
سلام ممنون عزیزم😍
میخوان از الان عادت کنه نمیدونن که بچه الان مامان بابا داره بعدم هر طور خودش بخواد
اگه بین خودمون باشه تحمل میکنم ولی جلوی کسی شرمنده میشم
سعی میکنم حیف که دوساله از خدا دور شدم نمیدونم چرا😐
شوهر هم که بعضی وقت ها اصلا منو نمیفهمه
دوری و دوستی😂
اینا میخوان از خدا هم جلو بزنن؟وقتی خدا گفته ۹ سالگی،اینا چیکارن نظر میدن؟
فکر کنم شوهرجان هم بود همین واکنش رو نشون میداد تو پارک😁

عههه شروع کردی کتاب خوندن؟
منم یه زمانی تاریخی میخوندم خیلی خوبن.
باورت میشه عکس شش ماهگی خواهر شوهر با روسری😳😐😐😐ح
صد درصد تازه شوهر مراعات کرد دعوا راه ننداختن
میخونم ولی نه مثه سابق
سلام عزیزم
بانو چه جالب جانم در مورد حمام رفتن همینطوره .... حتی میگه در رو باز بذار و هی تکرار می کنه ...
اخه سر بچه 3ساله چادر کنی که چی بشه اه
همه مون از نظر روحی بهم ریخته ایم .... امیدوارم زودتر همه چی رو به راه بشه ..
سلام فری جون😍
نمیدونم چه حساسیتی دارن من که بیشتر بی خبر نیرم چون یا زنگ میزنه یا قبلش نکات ایمنی میگه😂
میبینی فری چه حرفا میزنن😐
خدا خودش به خیر بگذرونه و نجاتمون بده
چه جالب نشستی گریه کردی بعد شوهرت بردت پیش اون مرده معذرت خواسته چه خووووووب !وچقدر حساسه این یعنی دوست داشتن ،کلا آدمایی که زود عصبانی میشن همینطورین زودم فروکش میشه اما شوهر من نه اینجوری نیست خیلی نگه میداره میریزه تو خودش برا همینم دیر فروکش میکنه
اخه چه ربطی داره این اداها سر بچه سه ساله چادر کنی اگه جای اون کار چهارتا چیز یادش بدی کجا تا فقط برای ادا جلو مردم ظاهرسازی کرد
کتابی که خوندی رو من نخوندم 😁
آخه شوهر زود عصبی میشه البته نسبت به اوایل خیلی بهتر شده
زود فوران میکنه و خاموش میشه اما منت کشی نمیکنه 
حالم بد میشه از این کاراشون همه چی روتو حجاب میبینن 
به نظر من جالب اومد
سلام عزیزم 😍
همسرت واقعا خوب برخورد کرده حالا الف عصبی بشه منم گریه کنم ده روز دماغش باد داره چرا عصبانیت منو درک نکردی 😓
بچه سه ساله و چادر ؟! احتمالا مادر شوهر منم بخواد ازین کارا بکنه خیلی رو مخه
مواظب خودت باش به خودت برس همینکه می دونی حساس شدی خیلی خوبه سعی کن خودتو کنترل کنی و کاری که حالتو خوب می کنه انجام بدی 😉 منم گاهی اوقات اینطوری میشم 😂
سلام عزیزم😍
من بهش میگم اصلا لازم نیست عصبانی بشی قشنگ باهاش حرف میزدی 
شوهرم بعضی وقت ها همینطوریه میگه باید منو درک کنی:///
منو نتونست حالا عقده هاشون واسه بچه شروع شد
فهمیدم اما نمیتونم خودم رو کنترل کنم بعضی حرفا بدجور بهمم میریزه
سه شنبه ۱۷ مهر ۹۷ , ۱۸:۳۱ بانوی تیر ماهی
سلام بانو جان :-*
دقیقا موافقم باهات وقتی آدم یه مدت نمینویسه دیگه فراموشش میشه که چی بنویسه :-))

خب مردا همینن زود عصبی میشن.همسر منم زود عصبی میشه.اما در مورد پارک حق رو به همسرت میدم.خب چرا مسئول اونجا مسئولیت رو قبول نمیکنه ؟ اگه خدای نکرده اتفاقی واسه دخترت میافتاد چی؟

واقعا بچه سه ساله و چه به چادر سرکردن ؟ :-O

ممنونم بابت معرفی کتاب. تند تند بنویس
سلام عزیزم 😍
دقیقا همینطوره چون خیلی حرف هست ولی یادم میره
شوهر من الان خیلی بهتر شده اوایل خیلی زود عصبی میشد
منم حق رو بهش میدادم اما انتظار نداشتم جلوی چند تا همسن وسال خودش با  بزرگترش این مدلی بحث کنه
سر همین عصبانی شد :/
یه مشت افکار پوسیده
خواهش میکنم عزیزم 
چشم
يه سري از اخلاقاي همسرت مثل همسر منه، خيلي زود عصباني ميشه و زودم پشيمون، منم انقدر از اين اخلاقش ناراحت ميشم كه درست مثل تو سرسنگين ميشم و طول ميكشه خوب بشم... حالا نمونه هاش رو بگم شايد از مورد تو هم عجيب تر باشه.
جالب اينكه همسر من هم رو حموم رفتن من حساسه و ميگه فقط وقتي حموم برو كه من باشم! الانم كه باردار شدم ديگه بدتر! ببين برادر نباشن يه وقت از هم جداشون كرده باشن تو بچگي
واي چادر سر كردن سر بچه سه ساله؟؟؟ نميدونم چطور هنوز عده اي همچين افكار پوسيده اي دارند!
حال و روزتو كه حساستر شدي خوب درك ميكنم خودم هم حال و روزم اين روزها متغيره، حتي قبل بارداري هم اينطور بودم،‌يكي از ترسهاي من اينه كه خداي نكرده بعد زايمان دچار يه سري اختلالات هورموني وافسردگي بشم،‌بخصوص كه مادرم هم اين مشكل رو داشته و خودم هم زمينه ژنتيكيش رو دارم... دعا كن اينطور نشه،‌واقعا برام مهمه كه روزهاي بعد زايمانم روزهاي شيريني برام باشه
خدا شفا بده اون جون سي ساله رو انشالله، براي خدا سخت نيست.
ممنون از معرفي كتاب عزيزم، به نظر جالب مياد.
درست جایی پشیمون میشه که من شرمنده شدم 
چون رُک هست بدون خجالت حرف میزنه اما من خجالت میکشم
به خاطر همین وقتی پشیمون میشه دیگه فایده ای نداره منم سر سنگین میشم
من یه بار حمام بودم حالم خیلی بد شد دخملی چند ماهش بود وا گه نرسیده بود خدا میدونه چی میشد 
از اونروز خیلی بیشتر حساس شده
بارداری هم چند بار میومد صدا میزد تا برگردم
بعید نیست😄
نمیدونم چرا این مدلی هستن یعنی تمام فامیل اینا شیک و امروزی اونایی هم که حجاب دارن بازم شیک پوش ولی نمیدونم چرا مادرشوهر این مدلیه 
خیلی رو اعصابمه واینکه جلو شوهر هم چیزی نمیگن
افکارشون خیلی پوسیده س خیلی حتی برادرشوهر هم مثه اوناس 
جای تعجب هست چرا شوهر از زن شیک پوش و امروزی خوشش میاد😳
ایشالا که بهترین روزها رو داشته باشی عزیزم در کنار دخملی ناز
من مادرشوهر چون زبونی خیلی اذیتم کرد هنوزم بعضی وقت ها فکرش بدجور بهم میریزه طوری که رو زندگیم هم تاثیر میزاره
من بعد زایمان رفتم پیش مشاور و گفتم ولی دوره بحران گذشته بود 
من زود میتونم حال خودم رو خوب کنم
ایشالا که سلامت برگرده
من خیلی دوستش داشتم 😍
به نظر کتاب جالبی میاد
من خیلی خوشم اومد فقط آخراش تلخ  بود
بــَراے ِ ڪـَسـانـے ڪـﮧ از مـَن مُتنـَفـِر انـد وقــتی نــدارَم
زیـرا مـَن گـِرفتـارِ دوســت داشــتـَن ڪسـے هستـَم
ڪـﮧ مـَرا دوســــت دارَد
Designed By Banooye Barfi ...